İlkelerimiz
OdakGIS Yöneticileri ve Personeli;
- Adalet ve tarafsızlık ilkesi ile çalışır, Güvenilir ve dürüstlüğün önemli olduğunu bilir.
- Devlet ve devlet kurumlarına sadakati ön planda tutar, kurumsal teknik amaçlara hizmet eder.
- Ülke yazılım sektörünün gelişmesi için yazılım ithalatının önüne geçecek biçimde çalışmalar yapar.
- Verdiği kararların ülkemize ve şirket menfaatine katkı sağlayacak şekilde alınacağını bilir.
- İletişime, işbirliğine ve eleştiriye açıktır, yenilikleri benimser ve eğitim ve gelişmenin desteklendiğini bilir.
- Yöneticilerine, çalışma arkadaşlarına ve diğer muhataplarına karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket eder.
- Dil, din, felsefi inanç, siyasi düşünce, ırk, yaş, bedensel görünüm ve cinsiyet ayrımı yapmadan, hizmet gereklerine uygun davranır.
- Doğruyla yanlışı, haklı ile haksızı, iyiyle kötüyü, adil ile adil olmayanı ayırt eder vedoğru, haklı, iyi ve adil olduğuna inanılan şeyleri yapar.
- Elindeki gücü kişisel menfaatlerine alet etmez.
- Meslektaşlarının başarısının kendi başarısı ile eşdeğer olduğunu bilir.
- İş arkadaşlarını küçük düşürme amaçlı davranışlarda bulunmaz, çalışanlar hakkında yanlış bilgiler yaymaz.
- Aşırı hırs ve kıskançlık duygularını geri planda tutar.
- Hile yapmaz ve sorumsuz davranmaz, işini savsaklamaz.
- İş arkadaşları, yöneticileri ve firma müşterileri konusunda ayrımcılık yapmaz.
- Firma ticari sırlarını ifşa etmez ve dışarı sızdırmaz.
- Müşteri memnuniyetinin her zaman ön planda olduğunu bilir.
- Kurumsal değerlere uygun davranmayan çalışanın kurum ile ilişiğinin kesileceğini bilir.
- OdakGIS organ ve doku naklini destekler.
- OdakGIS çevre kirliliğinin azalması ve geri dönüşüm konularında yüksek gayret gösterir.
OdakGIS Destek Personeli;
- Müşteri memnuniyetinin her zaman ön planda olduğunu bilir.
- Firmanın kurumsal değerleri ve etik kurallarına uygun davranması gerektiğini bilir.
- Müşteri personellerine ve yöneticilerine karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket eder.
- Bütün yaptığı işlemleri/hizmetleri kayıt altına alması gerektiğini bilir. Talep yönetimi için firmanın kalite politikası gereği talep yönetim aracı kullanır.
- Sosyal media araçları üzerinden (whatsApp, kişisel mail, facebook, sms vb.) uygulamalar üzerinden talep kabul etmez ve geri dönüş yapmaz,
Sadece resmi/kurumsal mail adresi üzerinden gelen destek taleplerini işleme alacağını bilir. - Desteğini verdiği otomasyonun admin rolündeki firma içi ortak kullanıcı kaydı olan kullanıcı hesapları üzerinden işlem yapılamayacağını bilir.
- Güvenilir ve dürüstlüğün önemli olduğunu bilir, şifre bilgilerini 3. Şahıslarla paylaşılmayacağını bilir.
- Müşterilerden alınan verilerin tutanak ve mevzuat dahilinde alınacağını bilir, veri gizliliğine önem verir.
- Müşteriye ve firmaya ait verilerin resmi yazı veya mail talimatı haricinde üçüncü kişiler ile paylaşılmayacağını bilir.
- Telefonla-mesajla gelen; şifre değişikliği, aşama atlatma, aşama onaylama, veri yükleme vb. işlemlerin yapılmayacağını bilir.