Stockholm | Clean Multi-Purpose WordPress Theme
19843
home,page,page-id-19843,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.6,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.3,vc_responsive

Etik İlkelerimiz

OdakGIS Yöneticileri ve Personeli;
  • Adalet ve tarafsızlık ilkesi ile çalışır, Güvenilir ve dürüstlüğün önemli olduğunu bilir.
  • Devlet ve devlet kurumlarına sadakati ön planda tutar, kurumsal teknik amaçlara hizmet eder.
  • Ülke yazılım sektörünün gelişmesi için yazılım ithalatının önüne geçecek biçimde çalışmalar yapar.
  • Verdiği kararların ülkemize ve şirket menfaatine katkı sağlayacak şekilde alınacağını bilir.
  • İletişime, işbirliğine ve eleştiriye açıktır, yenilikleri benimser ve eğitim ve gelişmenin desteklendiğini bilir.
  • Yöneticilerine, çalışma arkadaşlarına ve diğer muhataplarına karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket eder.
  • Dil, din, felsefi inanç, siyasi düşünce, ırk, yaş, bedensel görünüm ve cinsiyet ayrımı yapmadan, hizmet gereklerine uygun davranır.
  • Doğruyla yanlışı, haklı ile haksızı, iyiyle kötüyü, adil ile adil olmayanı ayırt eder vedoğru, haklı, iyi ve adil olduğuna inanılan şeyleri yapar.
  • Elindeki gücü kişisel menfaatlerine alet etmez.
  • Meslektaşlarının başarısının kendi başarısı ile eşdeğer olduğunu bilir.
  • İş arkadaşlarını küçük düşürme amaçlı davranışlarda bulunmaz, çalışanlar hakkında yanlış bilgiler yaymaz.
  • Aşırı hırs ve kıskançlık duygularını geri planda tutar.
  • Hile yapmaz ve sorumsuz davranmaz, işini savsaklamaz.
  • İş arkadaşları, yöneticileri ve firma müşterileri konusunda ayrımcılık yapmaz.
  • Firma ticari sırlarını ifşa etmez ve dışarı sızdırmaz.
  • Müşteri memnuniyetinin her zaman ön planda olduğunu bilir.
  • Kurumsal değerlere uygun davranmayan çalışanın kurum ile ilişiğinin kesileceğini bilir.
  • OdakGIS organ ve doku naklini destekler.
  • OdakGIS çevre kirliliğinin azalması ve geri dönüşüm konularında yüksek gayret gösterir.
OdakGIS Destek Personeli;
  • Müşteri memnuniyetinin her zaman ön planda olduğunu bilir.
  • Firmanın kurumsal değerleri ve etik kurallarına uygun davranması gerektiğini bilir.
  • Müşteri personellerine ve yöneticilerine karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket eder.
  • Bütün yaptığı işlemleri/hizmetleri kayıt altına alması gerektiğini bilir. Talep yönetimi için firmanın kalite politikası gereği talep yönetim aracı kullanır.
  • Sosyal media araçları üzerinden (whatsApp, kişisel mail, facebook, sms vb.) uygulamalar üzerinden talep kabul etmez ve geri dönüş yapmaz,
       Sadece resmi/kurumsal mail adresi üzerinden gelen destek taleplerini işleme alacağını bilir.
  • Desteğini verdiği otomasyonun admin rolündeki firma içi ortak kullanıcı kaydı olan kullanıcı hesapları üzerinden işlem yapılamayacağını bilir.
  • Güvenilir ve dürüstlüğün önemli olduğunu bilir, şifre bilgilerini 3. Şahıslarla paylaşılmayacağını bilir.
  • Müşterilerden alınan verilerin tutanak ve mevzuat dahilinde alınacağını bilir, veri gizliliğine önem verir.
  • Müşteriye ve firmaya ait verilerin resmi yazı veya mail talimatı haricinde üçüncü kişiler ile paylaşılmayacağını bilir.
  • Telefonla-mesajla gelen; şifre değişikliği, aşama atlatma, aşama onaylama, veri yükleme vb. işlemlerin yapılmayacağını bilir.